Excuse me, but I might drink a little bit more than I should tonight

STUDENTVECKAN, MÅNDAG - MÖSSPÅTAGNING

Alltså mösspåtagning igår, varmt som fan men ändå sjukt härligt. Sen drog jag hem, duschade och hämtade lite saker, sen ner till en park där det var lite folk. Gick och köpte pizza med Belin. Hade det jävligt gött med en del av klassen. Sen drog vi vidare till pitchers och sen, ofc, Etage.
Efter ett tag kom Arre x2, och jag och Andreas drog efter ett tag, gick runt och glodde lite, hamnade till slut vid koppis. Haha. Där slängde vi oss i gräset och låg och snackade lite. Sen kom farsan och hämtade oss, och så fort jag kom hem stupade jag i säng och mår faktiskt rätt bra idag. De äre nog inte många som gör idag ;)

Idag blir de att spela brännboll mot A klassen, men eftersom jag inte har någon skjuts så får jag komma lite senare. Wellwell ;D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0