Why don't you drop your guard? I'm on my knees (for you...)

IN FLAMES - ROPES

Idag blev det som sagt jobb igen. Jobbigt att gå upp på morgonen, men bara man kommer dit så är det ju lugnt. Alla är snälla och det är kul, så finns ingenting att klaga på. Förutom min rygg efter att ha stått i kassan ett tag men äh, lite får man väl stå ut med... ;) Hörde dessutom något roligt idag, vilket höjde mitt humör lite. Skulle vara så sjukt bra om det blev så. hah. Får hålla tummarna!!

Nu är det lite folk här igen, Bea, Peter, Robin, Camilla, Trey, Elicia, Dave, Roine, Tobbe, mamma, pappa och jag. Ungefär så det brukar se ut nu för tiden.. haha. Men det är trevligt så de gör inget. Håller iallafall på att grilla just nu, jag vet inte riktigt vad men har hört rykten om majskolvar(♥) och annat sånt där shit man grillar. haha.

Ikväll ska jag nog köra igenom alla avsnitt av PLL som jag har kvar. Är nog 3-4 stycken så de är lugnt :) haha. Jag har ju inget liv iallafall så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0