Efter regn kommer solsken (så funkar det inte sverige, för här skiner aldrig solen..)

Jag har mina dagar, tills nu har den här dagen varit helt ok. Men nu är jag bra sur. De som känner mig vet hur mitt humör kan vara.
Nej men jag läser ju en del bloggar och sådär, alla möjliga. Och vet ni vad? Typ alla är utomlands, eller ska åka utomlands. JAG DÅ? Jag är kvar i regniga äckliga sverige. Jag vill faktiskt härifrån nu! Och det finns bara ett ställe jag vill till nu. Världens bästa land. Ja, exakt, usa. Fyfan va underbart det hade varit..

Skulle jag kunna få göra om hösten 2010's resa dit? Resan från Arlanda till Amsterdam kan vi skippa, men jag kan komma direkt till Atlanta, köpa en pretzel och vänta på mitt plan som ska ta mig från regniga Atlanta till mer fuktigt varma underbara Fort Myers, och sen ha en 45 minuters bilresa till Cape Coral. Även fast klockan är 04.00, så lyser massa lampor. Sen vakna upp dagen efter och käka frukost ute vid poolen och sen ta en promenad i sisådära 28 grader. Åh alltså....... Nu skulle jag kunna göra vad som helst för att komma ifrån den här hålan för att få komma dit. Synd att jag inte har så mycket värdefullt, annars hade jag sålt allt för att få ihop till en flygbiljett >< haha. Och nej, inte en retur. Jag stannar där forever.

Går ni förbi ett Auntie Anne's, köp en pretzel! Fyfasen va gott det är. Vet inte hur många jag käkade sist jag va där. Behöver jag ens säga att jag gick upp ett par kilon efter mina 2 veckor där? Nej, tror inte de..




Nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0