keep walking on, my friend

Så jävla skönt att kunna gå ut, har varit sjuk sen jag kom hem från göteborg, alltså runt 2 veckor..
Men igår drog jag med lite folk till Sågmyra och kikade i affärerna som finns där (hahaha, jag vet.. spännande.)
Hittade iallafall en klänning inne på Bubbleroom och ett par skor inne på scorett. Kunde inte låta bli... Aja. hah.
Idag har jag jobbat, sen när jag slutade drog jag till Andreas ett tag, nästan 3 veckor sen vi sågs sist så har jag saknat honom? JA! Sen kom brorsan, pappa och min morbror och hämtade mig på stan eftersom det inte går några bussar till mig på helgerna. Fast i för sig, förstår dalatrafik, tror väl inte att det är någon som är så dum i huvudet som bor här uppe, men jo senni, det finns faktiskt folk som gör det! Fast inte frivilligt såklart..

Och nu när jag kom hem så drog jag igång ett avsnitt av Pretty little liars, och blir tokig på att jag inte blir klokare alls av att se fler avsnitt, blir bara mer och mer förvirrad. Ian? Jason? ALLTSÅ GAH.. Aja..
Nu ska jag iallafall slänga mig i säng, för imorgon jobbar jag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0