äntligen hemma..

.. efter att ha varit borta i en vecka.
Jag har först spenderat några dagar på P&L med fina Jessica. Sen när jag slutade med jobbet i fredags så drog jag, mamma och pappa direkt till göteborg till min bror. På lördagen drog vi iväg till liseberg ett tag och i söndags vaknade jag med halsont men det sket jag i eftersom jag visste vad kvällen hade att erbjuda. Så jag, Tobbe och Peter tog pendeln till ullevi och mötte upp Peters kompis och sen va det dags för Big 4!
Anthrax, Megadeth, Slayer och Metallica! Helt underbart. Stället var fyllt med galna människor, det va fint väder och Metallica gjorde mig helt svimfärdig, något av det bästa jag någonsin gjort, att stå där och kolla på världens bästa band. En kväll jag aldrig kommer glömma.

Och idag vaknade jag med ännu värre halsont efter gårdagens skrik och med feber dessutom. Jag mådde ok i början så jag körde en bit, precis som när vi skulle dit. Men efter ett tag mådde jag inte bra alls så jag satte mig i baksätet och lyssnade på musik och lutade huvudet mot min sovsäck från P&L. Nu är vi alla hemma iallafall, och vi fick med oss min brorsa hem också. Askalas.

Nu mår jag ännu sämre, är helt snuvig och min hals vill inte ge med sig. Aja, jag ska slänga i mig min andra kopp te för kvällen och fixa popcorn och kika på Life as we know it. Återstår att se om den är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0