think about me

Hey.

Härlig dag idag. Inte.
Börjar med att jag försover mig. Och när jag väl ska gå mot bussen, så trampar jag snett. Så kunde knappt gå. Gjorde svinont. Och hade ont i foten innan, men inget jag tänkte så mycket på. Men men. Går nog över. Hoppas iaf.
Sen blev det svenska och religion. Tog bussen ner till stan, åkte till farmor och farfar och väntade på mamma och pappa för dom skulle iväg och handla så jag joinade dom.
Efter det så åkte vi till min bror som fyller 27 år idag.

Och jag är lycklig, är ledig imorgon! Eller, heh, inte helt. Ska till körskolan och sitta där och glo i typ 300 timmar :) Fast, de som läser det här är väl typ 18 och har körkort redan och jag har inte ens börjat. Skillat Nathalie:) Tack.
Så nu ska jag kika på en av filmerna jag fick idag. Båda är av Stefan & Krister ;)
Är fanimej de bästa jag vet. Nästan. Efter Vänner...



@mig ;) faktiskt. är stolt över mig själv.


Kommentarer
Postat av: Mika

vi har ju tvproduktion imorgon nathaliie :O eller iofs, du kanske har tagit ledigt XD

2011-01-11 @ 23:17:11
URL: http://nathifa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0