Inside my heart is breaking, my make-up may be flaking, but my smile, still, stays on!

Gårdagen va helt ok, men som vanligt blir det ju inte som man tänkt sig ;o
Blev iallafall att käka på Kina med Emma, Maria och Becca. Sen hem till Alex, sen drog jag iväg och träffade Andreas, va hemma hos någon Elin (Paulaa, du vet vem (a) ) 
Åkte sen ner till stan med A och A, och väntade på lite folk. Jessica kom och vi drog in på etage, bortslösade 100 spänn men skit samma.
Sen drog vi till stora torget vid 00.00 slaget.
Sen hängde jag med killarna hem och pappa hämtade mig där borta.

Är iallafall skönt att må bra idag kan jag lova ;D hah....
Sitter t.o.m och håller på med mitt projektarbete. InDesign har vaknat till liv igen, thaaank god.

Kommentarer
Postat av: den där Elin

hehe de va inte hos mig ni va hos men iaf :D!

god fortsättning

2011-01-04 @ 00:51:54
Postat av: Nathalie

HAHA. Oj, okej men iaf :D

tack detsamma!

2011-01-04 @ 14:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0