Sparzanza - My World Of Sin



Haha, sitter här med en tjocktröja, strumbyxor och mjukisbyxor och varma tofflor jag fick av Jessica för nån jul sen. Är hur kallt som helst inne ><

Iallafall, igår blev det att dra ner till pitchers och möta upp Andreas&Andreas + Andreas syster och hennes kompis. Hade egentligen inte skjuts ner till stan, men bäst som jag är så fixade jag taxi. Eller ok, pappa gjorde.. Men iallafall.
Sen drog vi upp till mcd så några fick käka, sen kom mamma och pappa och hämtade mig, dom hade vart barnvakt åt Robin så det passade perfa att åka med dom hem.

Idag blir det att plugga litegranna, fast nu ska jag kika på Requiem for a dream, några hundra år sen jag såg den så. Hööh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0