How does it feel now, to watch it burn?

DEADMAU5-RAISE YOUR WEAPON!


NEJNEJNEJNEJNEJNEJ! Det är något fel med sladdarna till min vänstra högtalare och basen! Så det hörs bara från den högra och det låter inte bra, jag mår dåligt. Börjar snart gråta...

update 2 minuter senare; Jag hade lagt in sladden från "huvudgrejen" i fel hål i datorn. Nu funkar det. Heh.




Jahapp, idag mötte jag upp Paula innan jag drog till min första dag på kappahl. Trevligt faktiskt, men fanns inte så jättemycket att göra just idag men imorgon skulle det tydligen bli mer :) härligt.
När jag hade lunch mötte jag upp Paula igen, och vi gick till Kina och käkade, inte landet Kina då.. Men det fattar ni väl. eller?
Slutade vid 17.00 och drog hem till Andreas(hah, no shit..) efter deet.

ögat paula, ögat!

Kommentarer
Postat av: Paula

Får jag fråga vad du gjorde hos Andreas om nu ögat ser ut sådär...? XD

2011-02-22 @ 08:17:18
Postat av: jessica

haha paula!

2011-02-22 @ 12:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0