1/2 - Alborgen


Drog hem till Andreas imorse, sen så åkte jag med Alex och Andreas x2 till donken i Valbo och käkade och väntade på dom andra.
Sen drog alla vidare till Alborgen, delades in i 3 grupper åååsådär.
Va faktiskt rätt så roligt :o Förutom att man blev irriterad på vissa grejer man skulle göra men >< Då ska jag inte ens nämna Cirkus grejen, klättra mellan massa snören som en spindel typ utan att röra golvet -.- 4 gånger!!! hah. Men som sagt, det va kul :) dra dit!

Sen hängde jag med Andreas hem ett tag, och sen när jag hade kommit ner på stan så missar jag precis bussjäveln hem. hah... så pappa fick hämta mig :) men fick snacka med Jessica en stund iallafall;D klagar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0