When christmas comes to town

Eftersom jag gjorde misstaget att se Polarexpressen för ett tag sedan så ska jag nog dra igång Astrid Lindgrens jul, och sen sova för jobbar imorgon senni.
Idag blev det också att jobba, ett något jobbigt pass då jag inte är speciellt van vid såna tider. Men det gick bra ändå, och så har vi öppet en timme extra nu den här veckan, men det kommer inte ut till folk som det ska, så haha, det kom en kund sista timmen.. Aja, hade det trevligt med att prata med Sara och Christina så. Och sen så har vi ju fått en till extra på jobbet också, för en kommer dra iväg till andra länder snart. Hon verkar iallafall hur trevlig som helst.
Och egentligen brukar vi ta upp granen dagen före julafton men jag ska försöka övertala mamma och pappa att göra det imorgon. Känner noll julstämning så jag vill ha upp granen, och kolla på Ett päron till Farsa firar jul. Håller tummarna att jag börjar känna det då åtminstone!
Och imorgon fyller världens finaste tjej år. En som har funnits där i sisådär 11 år nu. En som man kan prata och göra allt med, en som är precis lika konstig som jag. Vi behöver inte prata varje dag för att veta att den andre fortfarande finns kvar där för en. Det är en tjej som jag aldrig kommer släppa. Det är liksom hon och jag. Hon är en jag skulle kunna göra i stort sett allt för, även om det inte alltid märks.
Grattis på 19 års dagen, Jessica. Världens finaste vän! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0