Have you forgotten your place

Ja, jag kände att jag uppdaterade så ofta förut så jag tog en paus på lite mer än en vecka nu. Det är mycket jobb att ha en sån här stor blogg med så många läsare. Sen att få det att gå ihop med jobbet och sådär. Ja, det är jobbigt.
Nej men seriöst, har jobbat kväll hela veckan, så ovana jag är lite slut nu känner jag. Blir ju bara jobb, gå upp tidigt, gå till bussen som går till stan och sen ta bussen till jobbet, sluta 19.00 och sen åka hem och göra om det igen. haha. Äh, det är ju så det är :)
Och idag hade jag tid hos frisören 09.30, både klippning och färgning. Och ja, jag är fortfarande ovan. Lugg och typ brunt hår. Ser ut som en blandning av en barnunge och en tant :) Det känns bra.
Jag skulle vilja säga att jag lyssnar på den här låten just nu, men jag påbörjade det här inlägget för sisådär en halvtimme sen, så nu lyssnar jag på eldkvarn istället.
Men den här är bra iallafall! Jag lovar! LYSSNA!!!!!!!!
Playradioplay!-I'm A pirate, You're a princess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0