shine on

Vaknade för sisådär 2 timmar sen, men kunde ha sovit lite längre tycker jag, men det är skönt att inte ha bråttom för vid 13.30 ska jag jobba så jag ska la börja göra mig i ordning snart men orkar inte flytta mig. haha.

Och jag är lite småglad, för pappas kompis kom hit och hälsade på från Härnösand i helgen, och medan jag va och arbetade hårt igår så hjälpte han mig att fixa mina högtalare jag köpte för några dagar sen. Egentligen var det inte meningen att dom skulle upp än, men aja. Det låter bra nu iaf ;) Men om dom passar i mitt halvt lilla rum vet jag la inte, men dom får stå kvar tills jag flyttar iallafall. Höhö. Ganska nice och lyssna på Metallica med dom om man säger såå.

Neeh, ska börja göra mig klar nu. Blir att jobba till stängning så de gäller att hålla sig vaken. Haha.


+ att min syster och hennes son ska stanna här i typ 3 veckor till, fast hennes dotter och man måste åka tillbaka till  (♥) för jobb och skola och sånt där.  Lite tråkigt men det är kul att hon och Trey stannar ett tag till iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0