Challenge the whole human race

Va in på Siba för några dagar sen, och det är då tamejfan att jag inte kan hålla händerna borta när jag hittar något jag vill ha.... Så jag fick med mig en iFån 4.

I fredags träffade jag Jessica och vi hade de kalas vid regementet. Why? Vet inte. Men de va skoj som vanligt iaf!
Sen på kvällen stack mamma, pappa, Camilla och Trey iväg till stockholm, typ. Så blev ensam hemma hela helgen. Kul? Fuck no. Mespropp. Men har jobbat båda dagarna så tiden har la gått snabbt iaf :)

Nu sitter jag och lyssnar på Machine head på hög volym och småpeppar till dom kommer till sthlm i november. Så jävla sugen, men har faktiskt riktigt tråkiga(♥) vänner som inte lyssnar på sån musik, så vi får se hur jag gör :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0