"My heart does not beat... It wobbles"

Benga - 26 basslines

Några hundra år senare sitter jag här igen och kliiiickar.
Efter en veckas med skit så är jag lite bättre. Thaankgod. Det var på tiden.
Hmm, idag drog jag först upp till siba med mamma och pappa, va tvungen att lämna in mobilen för det går inte att ladda eller typ lyssna på musik så hoppas att dom fixar det. Hade hellre slängt den i marken och sparkat på den några gånger men det går inte tyvärr. I september, då får jag göra det.

Sen drog vi ner till printeliten och fixade med lite grejer till studenten. Och direkt efter det mötte jag upp Paula och gick runt med henne. Joinade henne till tågstationen när hon skulle hämta tågbiljetter, sen gick vi till Max och väntade på Elin. När hon kom så käkade och jag blev sjukt glad för jag kunde ta en värktablett (anteckna då)
Har gått runt och haft ont hela dagen. Funderar på å bli kille.
Anyway, sen gick vi runt lite. Paula testade skor, Elin hjälpte mig att fixa t9 på min lånemobil. Nokia? Alltså vafan.
Sen blev de bara att ta bussen hem och dö lite.

Imorgon blir det nog att vara hemma bara. Skulle egentligen hem till Andreas men om jag känner min kropp (huh) rätt så kommer jag ha ont som en pony imorgon också så tar la de på torsdag I guess.


och jag fixade spotify premium idag. bara för att jag kan. dedu.


världens mysigaste katt som inte alls har något med saken att göra.


Kommentarer
Postat av: Paula

PUSS!!!!!

2011-04-27 @ 08:08:58
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0