Nobody's ever made me feel the way that you do

Idag hälsade jag först på Bea en snabbis som ligger på sjukhuset. Men hon kommer tackolov hem imorgon efter en jäkla massa väntan. ♥
Sen blev det att skynda ner till stan för en körlektion. Fixade en tid till imorgon på en gång. Nu ska jag komma igång med det här på riktigt. Varför började jag inte tidigare? I.d.i.o.t.
Aja, efter det åkte jag med mamma och pappa till ludvika (hah,jag vet...) för att kolla på bil iallafall.
Så dom köpte en så dom får hämta den på fredag för de va lite saker som skulle fixas först. Intressant för er att veta, jag vet! :D


2

Kommentarer
Postat av: albin

blev säkert inte äns en Audi r8 :(

2011-04-06 @ 18:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0