IMORGON.

Imorgon, då ni. Då ska jag göra en sak jag aldrig gjort förut, eller jag ska göra själva grejen som behövs för att kunna göra det jag ska göra, helt själv.
Kommer bli så jävla kul!
Peppar med 30 seconds to mars, som jag och Emma gjorde idag innan tv-produktionen. Vi älskar Jared Leto. Snygga gamla jävel.

Idag har jag också beställt studentmössa! Kan inte påstå att det är billigt. Men det är ju värt det.

Och imorgon blir det skolfoto, och Mattias kommer och hälsar på! Han har ringt ett antal gånger och kollat om jag är i skolan, men när han har vart där, har inte jag vart det. Så nu ska vi vara på samma plats, vid samma tidpunkt. Azum!


Kommentarer
Postat av: Beatrice- mamma till skrutten Robin

Ehm, vad betyder azum? HAHAHAHAHA

2010-09-30 @ 18:01:00
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0