DON'T TELL ME IT'S OVER

Gym Class Heroes↑

Onsdag; Biltur till stockholm, pappa irriterad på trafiken i sthlm. Gick runt på båten och slösade lite pengar inne i Taxfreen.
Torsdag; Frukost buffé, hoppade av båten, gick runt i kalla Tallinn och glodde. Fick asmysiga vantar och en tröja.
Tillbaka till båten, va in till taxfreen igen, några gånger.. Gick runt på båten igen, hittade sockervadd, blev lycklig.
Fredag; Frukost buffé igen, packa, fixa, åkte till norrtälje, såg några norrtälje gangsters på max 15 år som stod utanför en pizzeria och rökte, åkte till min morbror, sen kom min andra morbror och fru, sen kom min morbrors tjej, vi käkade, sov.
Lördag; Käkade tårta till frukost, åkte hem till Falun. Bea, Peter och Robin har vart här. Trevligt!

Missade Hoffmaestro på Granny.. Men det gör inget! Jag är glad ändå :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0