2010 - 09 - 26

Den här helgen har knappast varit den mest händelserika för min del.
I fredags skulle jag egentligen följt med Andreas, Marcus och hans brud till A's sommarstuga för att M fyller år idag. Men jag orkade inte det, mådde inte alls bra och killen på vårdcentralen sa att jag skulle ta de lugnt i helgen.
Men hänger med dit på fredag ist.
Sen frågade Emma om jag ville hänga med till arenan för Sonic syndicate spelade där, men det orkade jag ju inte heller. Hade gärna velat se dom igen.. Wellwell.
Och igår hände det ingenting alls. Va helt dött. Men, skönt de å.
Och idag vaknade jag typ halv 2. Haha. Har iaf kikat på Vänner och The Hills. Duktigt. Tack.

Imorgon blir det skola igen. Första gången på länge som jag längtar till att dra dit. Haha.

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen, ska ringa Jared Leto och fråga om han vill joina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0