We playing naked twister back in my hotel

Gick upp imorse, la mig igen, sov 20 minuter till. Lätt hänt.
Men kom inte för sent till bussen iallafall, fick skjuts av A en bit, snällt?! Jajjemen.

Hade tv-produktion, där vi sände och jag fick bli en tävlande. Hemskt. Men jag vann. Jag är lite kunglig.
Sen engelska b, kollade klart på gudfadern och sen skulle man ju skriva något om den, och då kunde man gå hem och skriva så då gjorde jag det. Har faktiskt inte så jättemycket kvar.
Sen har jag råpluggat till svenskaprovet vi har imorgon, men det sätter sig iallafall inte. Jävla piss. Spyr lite.

Och imorgon åker mamma, pappa och Bea m. familj ner till skåne till Kim. Vill ju så gärna följa med men kan inte ta mer ledigt nu känner jag och känner inte för att missa ett prov. Aja.. Blir la fler gånger :)
Nu ska jag plugga mer. Är väldigt stolt över mig själv.


Kommentarer
Postat av: Paula

fan vad söt du är!



svenskaprovet kan gå och ta sig någonstans!

2010-10-06 @ 22:29:06
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0