Just idag är jag stark, just idag mår jag bra(....)

Igår åkte jag iallafall till skolan, träffade Jessica, sen gick jag ner till mediahuset och spenderade lite tid med dom som har journalistik. Sen hade vi religion, åt med Sandra, sen skolfoto, gick ner till mediahuset och träffade Mattias och snackade lite med han där en stund, sen tog vi bussen ner till stan, jag gick in till teknikmagasinet och köpte hörlurar, passar perfekt till ett visst tillfälle.

Sen träffade jag Bea, Peter och Robin, gjorde en grej (hihihihi), sen så fick jag skjuts hem.

Sen på kvällen skjutsade pappa upp mig ännu längre in i skogen, där mötte jag Andreas, Marcus, Johanna och Johanna. Hade de asgött å sådär. Sen kom Isak, hade många pisspauser med Johanna och fan vet allt.

Sen stack Johanna och Isak typ. Sen somnade jag där uppe, men imorse vid typ kl 07.00 fick jag för mig att åka hem, så ringde pappa så han kom och hämtade mig. Sen somnade jag om här hemma, och vaknade med svartmålade tår. Hurfan hände de?!!? Wellwell.
Va jävligt trevligt iaf :)


Och tidigare idag åkte mamma med Bea, Maria och Emma till rättviks marknad, får se hur jag gör om jag åker dit imorgon. Beställde iallafall sockervadd av mamma ;) ahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0