10-10-10

Hellu.

Kom hem från Skåne för någon timme sen. Har haft en j'vligt trevlig helg där.

Mamma, pappa, Bea, Peter och Robin åkte ju dit i torsdags, hade egentligen tänkt följa med men hade ju prov, så tänkte egentligen stanna hemma hela helgen. Men mådde inte alls bra att vara hemma själv, så det blev att jag spontant bokade flygbiljett till Malmö på fredagsmorgonen.

Efter ett tag kom Linda och höll mig sällskap, och skjutsade mig sedan till dala airport.
Mötte fint folk när jag kom fram, ångrade mig inte alls att jag åkte då. Förutom att 3 söta vänner hade tänkt överraska mig genom att komma hit och hålla mig sällskap, men så åker jag bara iväg. Vilket sätt.

Aja, sen igår så va det typ kalas för Jimmie som fyllt år, så det kom massa folk dit.
Ångrade mig ännu mindre då!

Och idag blev det att åka hem, fast med bil denna gången. Kan lugnt säga att det va skönare att flyga, kom fram efter 2 timmar. Och inte 8-10 timmar med bil. Usch. Men det gick bra ändå :) 

 




Kommentarer
Postat av: Paula

Hmpf... ;) Nejdå, hoppas du hade det bäst i skåne :D <3

2010-10-10 @ 22:53:36
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0