Take your time, hurry up, choice is yours, don't be late.

Igår spenderade jag ungefär 6 timmar i borlänge för att stå och posa för att The studio var där.
Eller ja, jag, Bea och Linda satt mest och väntade men aja. Det va rätt kul iallafall eftersom jag aldrig gjort något sånt förut eller kommer göra de i framtiden. Haha.

Aja, vid 21.30 - 22.00 tiden blev vi klara och åkte tillbaka till Falun för att käka på mcdonalds.
Sen fick jag skjuts till willys i norslund och träffade Jessica som va där då, och sen kom Garrett och höll oss sällskap, Jessica stack ganska snabbt men gick runt i H-gårn med Garrett som gamla tider. hah.
Galet trevligt. Vid 01.00 kom pappa och hämtade mig och G tog bussen hem. 
Frös som fan i slutet kan jag lova. 

Wellwell. Är fortfarande ovan med att vara väldigt mörkblond, men de blir la bättre sen. Mamma och pappa gillar de inte though. Men det är deras problem. haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0