Stockholm 28 maj 2010


Turist från Falun vid slottet tror jag. Eller något.


Rebecka :)


Söta Paula! <3

Orkar inte lägga in fler bilder. Hah.

Började med att jag kom till skolan 05.40, sen vid 06.00 drog bussen ner från lugnet till stan, och jag tackar gud för att många inte följde med, kunde breda ut mig på ett säte! Awesome!

Trevlig resa dit iallafall, sen blev det några utställningar vid fotografiska som öppnade för bara några dagar sen. Sen gick jag, Paula, Rebecka, Emma och Maria till Kulturhuset och kollade.
Sen gick jag och Paula vidare och letade efter Lagerhaus som låg precis vid huset, men vi gick åt andra hållet, dumhuven. Hittade iallafall det och vi köpte en grej till våra mammooor ;) :D Sen gick vi till Gamla stan som är det mysigaste stället on earth. Gick till Ben&Jerry's stället och åt glass! Mhhmm.
Sen gick vi bara runt och var alltmänt turistiga. Satte oss vid en stor båt och hade de mysigt! Great! 

Sen gick vi tillbaka till det dära torget och väntade på bussen, och åkte därifrån och hämtade Rörlig bild'arna i uppsala. Hade en trevlig resa längst bak med pojkarna ;D haha. Stor skillnad mellan tjejer och killar, killar är inte så jävla pms;iga och börjar dampa på allt man gör. (Gäller inte alla tjejer heller though!)  
Sen så köpte jag en finfin ballong, men sen så kände jag för lite helium så tog sönder den och tog lite och lät fult :D haha.
Sen tänkte jag följa med dom där killarna och spela some basketball men alla va hungriga som fan typ och jag orkade egentligen inte så ringde pappa som kom och hämtade mig :)

Och jag har nog aldrig sett så mycket folk uppe vid lugnet någongång, förutom när de är skidspelen(?). Fattar inte att folk åker hit. Haha. Ville stanna i stockholm. Fast ändå inte, för stressigt för min del.


Fan va text de blev.
Synd.
Fast neh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är ju rockstad falun.daah

2010-05-29 @ 15:48:13
Postat av: Paula

vad snygga vi är :) <3

2010-05-29 @ 16:14:20
URL: http://ou.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv: nääähe!??!?!? :)

2010-05-29 @ 16:15:56
URL: http://njohanssoon.blogg.se/
Postat av: Johanna

va fina och härliga bilder:D

2010-05-30 @ 12:29:00
URL: http://asiwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0