LESS!

Är sjukt less på allt och alla just nu. Eller inte alla, men många.

Anyways, har haft lite dåligt humör idag, va astråkig och tyst och sen när vi fikade på foto så blev jag konstig igen. Kan inte bli mycket annat när man har en sjuuuukt konstig Paula med sig ;o

Gick sen ner på stan och gick från korsgården, duktigt tycker jag iallafall.

Och eftersom jag har tråkigt har jag fått för mig att skriva in massa grupper som jag är med i på Facebook♥. 
Ja, jag har TRÅKIGT..

"Livet är för kort för att umgås med idioter."

"Jaha du e från Dalarna? Tyckte väl att du var jävligt cool"

"Förut var jag schizofren men nu mår vi bra"

"Jag är inte omogen. Jag har kul, du borde testa det din sura jävel"

"Is your ass from McDonald's? Because I'm lovin it"

"Det är ju knappast mitt fel att du är en idiot."

"Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?"

"Om jag är en dålig förlorare? Vet inte, har glömt hur det känns att förlora"

"Om ett gott skratt förlänger livet gör jag mina vänner odödliga."

"Vi som funderar på att plugga.... och det sägs att de är tanken som räknas!"

"Vi som inte förstår oss på tjejer"

"I WANNA PLAY A MASSIVE HIDE AND SEEK GAME IN IKEA!!!"

"vi är trötta på att alla behöver en grupp för att pallra sig iväg till idol"


SKRATTA!


Kommentarer
Postat av: Paula

JAG VET ATT DU ÄLSKAR MIG! <3

2010-05-07 @ 19:16:23
URL: http://ou.blogg.se/
Postat av: Mika

NATHALIE!! Inte hört dem nej, får ta och lyssna på dem när spotify eller youtube vill funka för mig :D hihi taack :D

2010-05-08 @ 11:31:11
URL: http://musikevent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0