HOFFMAESTRO - So You Do




Spenderade en del av dagen nere på stan där jag först kollade på massa dansuppvisningar, kände igen en hel del folk som va med. Men va där speciellt för lilla Tuva som va i den minsta gruppen.
Gick sen iväg och väntade på att Bea och Peter skulle skjutsa hem mig och mamma, så dom stannade här och åt, trevlans!

Nu ska jag hoppa in i duschen och imorgon är det skola igen!
Och vill ni veta en sak? Det är runt 6 veckor kvar till sommarlovet, det är...
...runt 6 multimedialektioner...
...runt 5 naturkunskapslektioner...
... 8-10 historialektioner...
...7-9 samhällslektioner...
...9-10 fotolektioner...
...8-9 graflektioner...
...9-10 idrottslektioner.

Nu är jag inte riktigt säker på alla siffror men runt så många är det iallafall.
Det börjar närma sig...



Och eftersom jag är utbytesstudent i USA så är jag tvungen att åka båt till skolan och på lektionerna så sitter på vi på gungor som det är två våningar på, satt på andra våningen förra lektionen, men vart så jävla högt när vi gungade så jag klättrade ner till den andra, sen välte den så dom där uppe ramlade och bröt nästan alla ben..
Tur att det bara var en dröm jag hade inatt...

Kommentarer
Postat av: Paula

Haha kul skola :D...

Söt äru iaf <3

2010-05-02 @ 21:28:58
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0