All life is an experiment. The more experiments you make the better.

På bussen ner på stan hittade jag en Simon som också försovit sig så jag tog sällskap med honom upp till skolan.

Åt med brudarna, sverigedemokraterna va i skolan, satt och pratade massa med Garrett, åkte ner på stan en liten stund, hittade Sandra och pratade med henne.
Tog bussen upp till skolan, hade egentligen multimedia men hela lektionen gick åt till att boka hotell till Metaltown med Maria för mammas kort funkade inte, snälla syster Beas kort funkade inte, men gjorde det tillslut! THANK GOD! 
Sen tog jag bussen ner till stan med Maria, hon tog ut pengar, jag tog hennes pengar.
Känner mig lite rik, men dom pengarna ska Bea ha tyvärr. Höh.

Hittade Simon vid bussen som också skulle hem så sällskapade med han, mycket trevligt faktiskt. Va längesen..
Sen här hemma har jag bara bokat tåg, buss och festivalbiljetter, GALET NICE. Jag om någon är glad idag!


Bra att jag ser glad ut iallafall. .. .. . .. . . . .. .. . ... .. . .. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0