Young Forever



Har nog aldrig vart så glad över att komma hem någon gång.
Stannade iallafall på Ikea på vägen hem och köpte 2 lampgrejomojer och en liten spegel, sen kanske något mer också, minns inte >< hööööööh.

Trevligt har de iallafall vart, Markus måste va den roligaste människan i släkten iallafall, förutom jag då, men duh!?

Och vill ni veta en sak? Min dator fick virus, och jag klarade att fixa det själv?! Alltså, JAG!
Helt otroligt, jag slutar aldrig överraska mig själv.


här



här


Imorgon blir det iallafall skola, sen looooov!
Och nu har jag gjort en liten planering, så allt som jag missade när jag va sjuk och inte gjort(haha, va typ 100 år sen) ska jag göra snart! Ska bara fixa material till det jag inte har, plugga in, sen ska det bli klart! Och nu ska jag inte lata mig, utan göra det jag ska ;D ><

Kommentarer
Postat av: Bea

HAHA, ja vi får väl se om du orkar fixa allt... :D

2010-04-01 @ 07:52:35
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0