This Years Love


En låt som påminner mig om 2008.
VARJE dag under vårterminen i 9an när jag gick till skolan lyssnade jag på den här.
Varje måndag som jag va på väg till mitt skåp i B-längan som alltid va täckt med "fina" målningar av Garrett, och sen gå ner till B-6 och ha tyska med, Andreas, Jessica, Markus, Tobbe, Gabriella, Ebba, Matilda m.fl.

Fan va jag saknar Hälsinggården..
Saknar våran sjuka klass, saknar att vilja gå i 9A istället för B, saknar mig och Jessica, saknar att åka ner och fika på Pralin med Melinda varje torsdag, saknar att spendera syslöjdslektionerna med Jimmy och Stefan, saknar att sitta ute i solen på gården på våren, saknar att alltid gå till H-längan för att hälsa på Cajsa, saknar SO-Mia, saknar att terra Emil, saknar att ha bild och att titta på allt folk som får gå hem, saknar Jimmy, Filip, Olle och Jonte som va jobbiga mot alla lärare, saknar att skippa en lektion och gå ner till Hälsinggårdsbryggorna, saknar t.o.m Matte och NO lektionerna.

Nu hatar jag lugnet.
Lite.


Ont i huvudet har jag också, så säger god natt. Ja, nu.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

hahaha mina med! XD XD <3

2010-03-10 @ 22:46:14
URL: http://jiaess.blogg.se/
Postat av: jessicaboström

jag saknar också! speciellt just nu när livet är crap, för när det var crap på hälssinggården så var det ändå så JÄVLA underbart. saknar allt, SAKNAR DIG (alltså runt mig varje dag hehe)<3

2010-03-11 @ 11:59:57
Postat av: Jasmine

HAHAHA vilka problem vi har XD XD<3

2010-03-11 @ 19:51:46
URL: http://jiaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0