Some things never change at all

Ovanligt lätt att vakna imorse, men imorgon blir de nog lika svårt som alltid. Men ändå mysigt med solsken (-gyllene tider♥)och fågelkvitter när man vaknar, istället för mörker och äcklig tystnad.

Anywaaaays, hade först historia, lunch, samhällskunskap och skulle sen vart multimedia men det skippade måånga i klassen idag, alla va lite förvirrade ><

Blev iallafall att åka ner på stan med Jasmine och köpa lite små men nödvändiga grejer ;D
Sen bussen hem och vandra hem i solen, nicenice.
Blev fan lite sugen på att skippa vinterjackan imorgon och ta vårjackan istället, eller hur man nu ska kalla den.

Aja, nu har jag gjort en Jasmine och fått ont i huvudet, igen, gick över ett tag men kom tillbaka nu.
Så ska gå och lägga mig i sängen och sova en stund nu ;D


Sommar? Jatack.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hahah gjort en mig! :D då kan du ju ta och göra som jag precis gjort, hinkat i mig 1,5 liter vatten! Jättebra, huvudvärken är borta, men jag är jävligt kissnödig XD XD<3

2010-03-08 @ 23:30:22
URL: http://jiaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0