Lämnade min converse-oskuld inne på Inter Sport.

Ja, ungefär så.


Ja, som vanligt va de historia i 3 timmar idag, lunch, samhällskunskap, jag bröt nästan handen, (och foten) och sen multimedia i 3 timmar. De va ändå trevligt (till och från), har roliga människor med mig där, lite småjobbiga men vilka är inte de?!?!?! ;D

Sen bussen ner på stan, sen in på en skoaffär, som inte hade min storlek på skorna, sen in på intersport, vilket tog ett tag innan dom hittade rätt par. Nice. Håller på att gå in dom nu, jag vill dö i dom här. Seriöst.

Och inatt ska Bea och Robin sova här, för några håller på med deras fönster eller va de va, så de är massa damm där, vilket inte är bra för Robin (inte för Bea heller för den delen. Inte Peter heller)

Nu ska jag leka med Robin lite ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0