Keep On Walking



Trots en duktig Anna så är jag ändå ledsen att Salem inte slutade som vinnare. Faktiskt ;o


Iallafall så drog jag till Jessica igår, sen gick vi direkt till Willys och köpte lite onyttiga grejer, ja, de får man göra på lördagar :) ;) 

Sen kollade vi på Melodifestivalen, dampade lite, fick ett litet ryck och drog sen till Garrett ett tag, tappade bort oss i Hosjö, satt hemma hos han och kollade först en film som vi inte fattade något av, sen en annan som vi inte heller fattade. Men så äre.
Sen tog vi bussen tillbaka till henne, sen så somnade vi typ direkt >< haha.

Och nu sitter jag bara här, ska snart kolla på Baksmällan med mamma och pappa, som inte har sett den vilket är ganska så sorgligt. Ska gå och slå på dom lite nu.
cya.


Kommentarer
Postat av: Paula

Penny? "Knock Knock" Penny? "Knock Knock" Penny? "Knock Knock" Penny? "Knock Knock"

Haha jag vill köpa den xD

2010-03-14 @ 18:27:14
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0