If you win me I'm forever


the cardigans - you're the storm



Hade först graf på morgonen, gjorde reklam för ett flygbolag, och gjorde klart ELON reklamgrejen.
Sen gick vi och åt, sen mentorsgrupp som vi kom försent till, sen pratade Lena och vad-han-nu-heter om projektarbetet som är i trean bla bla bla.

Sen tog jag och Paula bussen till galaxen(?) i borlänge där vi skulle på någon fotoutställning, på fotolektionen..
Gick runt och kollade där, tog bussen hem med henne, gick runt med henne och kollade runt. Hittade ett par, okej, två par, som jag vill ha. Undra om jag lyckas övertala mamma och(eller) pappa. Ja vettefan alltså. Börjar tvivla. Hmm. Äh, whatever. 

Ramlade nyss också, va så kissnödig så sprang för att komma in snabbare på toan, men golvet var rätt halt så jag ramlade. Kommer nog få ett blåmärke på höger lår typ.
Ont i huvudet har jag också, men trots allt det, så är jag rätt så glad. Lite iallafall. Kunde vart värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0