Bara jag som dansar

...här

Och den här

okej då, och den här

haha, förlåt, men denna också. Tänker tillbaka till 8an - 9an då jag umgicks mycket med Cajsa, och vi kollade på mina tokio hotel dvd shossan hela tiden nästan, då vi beställde biljetter när dom skulle komma hit, och då vi hade våran tokio hotel kväll, m.m. <3

Tror jag dör lite. haha. pinsamt? ja.  

Anyways, de blev att åka till kupolen med Jessica idag (: Hade tänkt att köpa en nagellack, nagellackremover, och en tröja, vad kom jag hem med? En mascara. Ja, så kan de gå.  
Sen gick dagen bara ner, så de vill jag inte kommentera. De bästa då va nog ändå att jag träffade R en stund.
Wellwell.

Imorgon ska jag klippa mig också, hur? I have no idea. De slitna ska iallafall bara bort. Så mycket vet jag.



Jag är cool, ja vet. Det säger iallafall Jessica.



 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0