Yolanda Be Cool & DCUP

- We No Speak Americano




Drog till skolan och lyssnade på lite folk som sjöng och sådär, men fortfarande besviken över att vi inte sjöng Den blomstertid nu kommer etc etc etc. Wellwell.
Sen drog jag och massa folk till donken och firade det, precis som förra året, eller ah, nästan precis som förra året.

Sen halvsprang jag ner till stan och tog bussen hem. När jag kom hem började jag typ måla ett fönster vid vardagsrummet. Haha.

Sen skulle jag få en överraskning, typ för att jag slutar 2an etc etc. Så det började med att jag åkte ner till stan med mamma och pappa, sen stack mamma till banken, och kom tillbaka efter ett bra tag, sen öppnade hon bakdörren där jag satt och så drog hon på mig en sjalliknande grej för ögonen och sen kommer det en till in i bilen och jag fattade ingenting. Sen drog dom bara med mig och jag kunde ju (såklart) inte uppfatta vart vi stack. Sen efter ett tag fick jag dra bort den där grejen och de visade sig att vi hade dragit till crossroads i borlänge, så jag skulle kunna göra hål i läppen! ;D Jag blev lite (läs: mycket) glad. Och det var alltså Bea som var med. Haha.

Sen stack vi hem och jag fick min efterlängtade glasstårta. Tror jag dör. Sjukt god.







Kommentarer
Postat av: Paula

Snyggt! :D

2010-06-10 @ 22:10:23
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0