Metaltown!

Måste bara säga att fyfan va nice de va! Toppar nästan Metallica förra året, då jag gjorde felet att ta sittplats. Aldrig igen.
Sonic Syndicate va grymma, Sabaton va king, Rammstein lät iallafall bra!
Och Nile sög, trodde jag skulle dö en liten stund :)

Jag och Maria tog tåget till Uppsala 03.34 igår morse, fortsatte till göteborg, tappade bort oss i göteborg, hittade inte hotellet, beskrivningen från Eniro va helt fel. Hittade rätt tillslut, snyggt rum som fan. Fixade lite.
Sen tog vi taxi till frihamnen, och gick bara runt i början då de inte va några intressanta band, sen blev de Raubtier! Mmhmhm.
Sen Sonic Syndicate. Sen ställde vi oss nästan direkt när Nile spelade, kom ganska långt fram, ja. Höll på att dö kändes de som. Nej men, nära, sånt jävla tryck!
Sen väntade vi typ länge på Sabaton! King? YES!

Sen kollade vi i början på Rammstein, sen såg jag en vilsen liten kille gå runt lite där Sabaton spelade innan, såg direkt att det va Robin, drog med Maria och sprang till människan! Sen satt vi med han i ett tält, hörde Rammstein perfekt också, asbra kombo. Sen gick jag och M med Robin och hans kompis till centralen och hittade taxi, vi hoppade av vid hotellet typ och sen hittade jag inte bussbiljetterna till hemresan. Så vi fick gå ner till receptionen och skriva ut där, sen gick vi tillbaka till rummet och sov! Hörde inte ens när Marias mobil ringde. Sen gick vi ner och åt frukost, sen taxi till centralen och åkte hem :) Va trött när jag kom hem men de har släppt :o




Min bild ja!


Tog typ inga bilder på hela kvällen, fick inte upp kameran ur väskan för de va sånt tryck eller så va de för ointressanta saker :) ><

Galet grym kväll iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0