Falu kalaset day 1

 
Graf, spenderade rasten med Garrett, kollade på film på sam, tog bussen ner på stan med Matilda, gick runt med Matilda, Paula & Lina, köpte sockervadd(♥), sen köpte vi munk och toast och gick till en gräsplätt och pratade. Sen drog jag hem. Pluggat lite. Duktigt Nathalie. Tack. Och jag knarkar Raubtier - Dobermann .

Imorgon blir det graf och sen fika på foto! Tar med mig kameran. Har ju foto. HAHA. Jag är så dålig.
Sen rix fm med Jessica på kvällen! ♥ 

7 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOV OCH 8 DAGAR KVAR TILL SYSTER M. FAMILJ KOMMER HIT OCH 15 DAGAR KVAR TILL METALTOWN! Rammstein och Raubtier! MHHMMHMHMH.
(Råkade ha caps på, orkar inte radera och skriva om. Lev med det :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0