Come on barbie, lets go party.

Blev ju som sagt vårdcentralen först på morgonen, sen tog jag bussen upp till Lugnet där jag mötte upp Paula och vi gick till friidrottsplanen och såg att alla från media spelade brännboll, så jag hoppade bara in i laget.
Spelade mot 2 först, sen 3orna och sen 1orna. Förnedrande var det. Kepsens fel.
Sen gick vi och städade ut våra skåp å sådär.

Tänkte sen ta en promenad ner till stan, hade Andreas som sällskap. Vi hamnade på donken, där han köpte en happy meal, hon i kassan kollade lite på honom. Sen gick vi till en parkbänk vid sjukhuset typ, där han lekte lite.
Och jag åt mina nuggets. mhmhmhmmm. Sen promenixade vi ner till stan och gick runt där, sen tog jag bussen hem. Trevligt sällskap må jag säga.



Imorgon får jag sommarlov, imorgon får jag mitt sista sommarlov.
Nästa år vid den här tiden så tar jag snart studenten. Shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0