1 JUNI!

Foto, fixa sista mellanformatsbilden med Paula inne i fotolabbet. Lite småkonstiga är vi.
Sen brännboll på idrotten och fifän va ful det är! Underbart väder alltså, då mådde jag lite bra faktiskt.

Sen gick jag hem med Paula och bytte om där och tog sen bussen ner till stan och gick bara runt och slösade tid till min buss hem skulle gå.
Väl hemma har jag inte gjort något alls, degat ute i solen bara.
Råkade somna lite också. Haha. Inte så ovanligt kanske.

Love Generation

Love We Deal With

Winner

So You Do (Slimi Jimi Bubby Boy)

Destination


Kommentarer
Postat av: Paula

Småkonstiga? :O Jag trode vi var megakonstiga ;O <3

2010-06-01 @ 22:10:22
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0