Well you can get this lapdance here for free

N.E.R.D., Vita, Lee Harvey - Lapdance


Ska alldeles strax dra iväg och göra mig iordning, sen drar jag iväg till Rättvik med lite folk och åker gokart.
(Säger man så? Låter fult..)
Anyway, de blir nog nice. Om jag inte råkar köra av banan och åker ner i siljan.


Igår åkte vi iväg till Gruvan och turistade, fikade lite och sådär(Btw, dom hade världens godaste kolakaka där. Fettot Nathalie kom fram ja, synd att jag inte hade kameran med mig, annars hade ni fått sett. Mhmmhm)
Fick en ring av pappa iallafall ;D Och jag som inte alls är något för ringar och sånt annars.
Ett stort steg för Nathalie.

Sen åkte vi hem och Bea, Peter och Robin kom och vi grillade. Sen stack Camilla och dom och efter ett tag kom Marie, Anders, Ida och Tommy ner till oss och vi satt på våran altan och hade trevlans. Och pappa var inte nykter någonstans. Inte Tobbe heller. Och så åskade det som f*n. Och jag hörde idag att det var ett hus inte alltför långt härifrån som hade börjat brinna för att blixten hade slått ner där. Shiet.


Lite mycket text nu känner jag. Aja.

Kommentarer
Postat av: paula

FAN VAD SÖT DU ÄR!

2010-07-19 @ 00:21:29
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0