Never Easy

F-a-n.
Farmor åkte in med ambulans till akuten imorse igen.
När min faster fyllde år i lördags va hon sjukt konstig, hennes ögon va helt borta och hörde typ ingenting.
Börjar tänka på Falu kalaset, då jag och Paula hade gått ifrån den lilla tillställningen vi hade haft med fotogruppen.
Då hade farmor fått en stroke uppe på City gross när dom va och handlade. Började gråta som fan när pappa berättade i telen, men hade iallafall söta Paula med mig som bara kramade mig, men som hjälpte så sjukt då.
Jag vill ha Paula nu.
Eller bara någon.

Kommentarer
Postat av: Paula

:(

Om jag kunde skulle jag ta en sistaminuten resa till sverige bara för att ge dig en kram <3

2010-07-06 @ 22:08:04
URL: http://ou.blogg.se/
Postat av: lina

ååh.. jag finns här om du vill träffas någon dag nath! <3

2010-07-09 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0