If you don't live for something, you'll die for nothing.

Hatebreed - Live For This



Elicia och Nathalie herself.

"Det är samma sol som smälter vaxet och härdar leran."

Nathalie herself.


Tobbe och Camilla.

Idag har jag vart till borlänge och käkat med mamma, pappa, Tobbe och farfar, sen åkte vi och handlade.

Kan säga direkt att Tobbe köpte en tårta, och kristyr(?) och så skrev han "Grattis Opel 111 år", sen va vi tvungna att stå upp och sjunga innan vi fick käka av den där jäkla tårtan.

Sen åkte pappa och jobbade så jag, mamma och Tobbe åkte ner till roxnäs och hälsade på Camilla och dom, där jag tog mitt första riktiga dopp för i år. Är så otroligt stolt över mig själv. Va ju kallt i början men sen äre ju bara att köra på liksom ;D
Sen åkte vi och köpte med oss pizza på vägen hem.
Sen har jag bara kollat på Buskis från vallarna, som jag köpte på City gross idag. Löv it.
Förutom att det va för lite av Christer med. Wellwell :)



och gissa vem som ska till stockholm och träffa bästa Robin på onsdag?!?!?!?


Kommentarer
Postat av: Bea

bästa? Robin? Han bor ju inte i stockholm ;D han ligger och sover här i huset juh! :)

2010-07-08 @ 10:49:59
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0