when you say nothing at all

Huh, hann till idrotten idag iallafall, hade typ racketsporter!? Gick la sådär.
Anmälde mig, Jasmine och Paula, som inte va här idag till frilufsdagen så vi tänkt dra till trysil, men vad får jag för mejl när jag kommer hem? Att resan till trysil inte blir av...
Så vi måste ändra våra val bla bla bla bla...

Råkade också somna när jag kom hem, hade en konstig dröm, väldigt konstig.

Ungefär så jag har spenderat min dag, inte roligt nej.

Imorgon är det typ tacokväll med klassen men jag vet inte hur jag ska komma hem för de går ingen buss till mig då.. Lagomt irriterande. Så jag får se hur jag gör.

Nu ska jag iallafall ha en liten dejt med duschen en stund, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0