Well then I hope there's someone out there, who can bring me back to you.

Snart sommar ute, märkte det på väg ut till bussen.
Iallafall om man jämför med andra dagar då det vart typ 100 minus :)

Hade iallafall foto, "redovisade" detaljbilderna typ, hade idrott, men idiot som jag är så glömmer jag kläderna hemma, så jag gick ut en stund. Hehh (a)

Sen åkte jag ner på stan och hämtade ut järntabletterna(?) på apoteket, sen åkte jag hem med papi.

Somnade nästan direkt i soffan för jag hade sååååååååhär ont i ryggen, att vara tjej är inte roligt.

Snart börjar Paradise hotel, nääästan världens dåligaste program men damn, man blir lite smått beroende.

så kan de gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0