Tonight I just don't give a damn.

Ja hej.


Gick upp vid typ, 08.00 imorse och tvättade håret, tog sen bussen till stan och bytte till 253an till lugnet.
Hade först samhällskunskaps prov, typ massmedia. Dampade på ett par frågor. Haha.

Gick ut och väntade på att Jasmine och Paula skulle bli klara, sen gick vi runt lite, hamnade i caféterian och samtalade lite med Garrett, som btw är lite smådum, okej, inte.
Sen ner till mediahuset för att ha multimedia, efter typ 10 minuter tog jag bussen ner till stan och gick till vårdcentralen, trodde jag skulle ta blodprov men tydligen inte, men fick svar från ett prov jag tog förut, hade för låg järnhalt eller hur man säger så jag ska hämta ut järntabletter imorgon, gå tillbaka till vårdcentralen om ca 20 dagar och ta ett nytt prov och få nya tabletter eller vafan de va.
Åkte sen hem med mamma typ, åt, kollade på vänner.
Sen mina kära vänner, färgade jag håret. Ja, så kan det gå. Ångrar mig, MYCKET.

Och fick min mobilräkning(eller hur man nu säger) idag också, dags att slänga ut 615:-.
Rätt mycket för en fattig elev som går på lugnetgymnaset om jag får säga det själv...


Cobra Starship - Guilty Pleasure

Kommentarer
Postat av: Jasmine

svar: Mina snyggingar ;);) JA väldigt snart! :D<3

Vilken färg?!?! :O:D<3

2010-01-18 @ 22:38:50
URL: http://jiaess.blogg.se/
Postat av: Bea

Ja så kan det gå när man ringer och sms:ar som en TOK ;D

2010-01-19 @ 07:40:57
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: jessicaboström

VILKEN FÄÄÄRRRG?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

2010-01-19 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0