One Of Us

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Ja.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja.
3. Vad åt du senast? Ett äpple.
4. Har du fått någon komplimang idag? Ja
5. Har du varit med i en rättegång? nte med i en, men vart och kollat på några stycken.
6. Är du polare med grannarna? Jarå.
7. Vilka länder har du bott i? Sverige.
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Fredags. 
9. Har du haft en stalker? De tror jag icke.
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Någon tjej, Krister och Kalle. Kanske någon mer.
11. Hur bra är din syn? Går la.
12. Var är dina syskon just nu? Men shit mama...  två är i Falun, en i Kungsbacka, en i Västerås, en i Skåne och en i Florida.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Att jag råkade slänga en liten gubbe i vattenkannan så han dog. Typ.
14. Vem ringde dig senast? Camilla eller Bea.
15. Vilken tid gick du upp imorse? 10 eller 11.
16. Vad ska du göra i helgen? Helgen är snart slut men okey, ska träffa Jasmine imorgon(idag) iallafall :o
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Haha, för privat för att skrivas här.
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Ingen aning.
19. Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka;D
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Hade i stort sett precis kommit hem.
21. Vad är det första du gör på morgonen? Har ont i halsen. Sen vet jag inte :s ><
22. Vad ska du göra efter det här? Venne, lägga mig kanske. I dont know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0