Jag vill ha en sista chans, så jag säger rakt ut, jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.

Lars Winnerbäck & Melissa Horn - Som jag hade dig förut ska de vara, ja!

Anyway så åkte jag ner på stan och träffade Jasmine idag. Väldigt trevligt som vanligt, yes!
Hittade lite grejer men jag va tydligen duktig på att underskatta lite av mig själv så ska kolla om det går att fixa de när jag åker ner på stan imorgon efter skolan.
Sen efter lite tittande tog vi iallafall bussen mot Hosjö och jag hoppade av någonstans(bra att jag vet vart...)
och gick till Bea och Peter.

Efter ett tag kom mamma och pappa och hämtade mig och vi åkte till farmor och farfar, där jag somnade en stund på soffan. Awesome..

Aja, börjar med historia imorgon också och jag kommer bli helt galen.
Alltså, 08.30 - 16.30 på måndagar?
Vem tror dom att jag är? Superkvinnan eller...!?

Och jag inser nu att jag borde köpa The Big Bang Theory boxarna, är galet tråkigt på helgerna utan de faktiskt.





hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0