Jag går bredvid men halkar efter, jag orkar inte springa mer

Haha, jag måste skratta lite åt mig själv. 
Minns inte att jag gick upp, fixade mig och åkte till skolan.
Kommer ihåg typ historian men ingenting innan det ><

Mötte iallafall Jasmine innan historian, för ingen av oss visste vart historian skulle va någonstans.
Fick reda på vilket klassrum vi skulle va i, men hittar vi det? Nej.
Vi har gått halva tiden på Lugnet men hittar inte till ett klassrum som vi i stort sett sitter utanför typ varje dag!?
(Okej, under 1an, och några dagar nu i 2an..) Men iallafall, de är ju sorgligt. Elarna kollade konstigt på oss....
Historian va iallafall kul, men eftersom jag va rätt trött så orkade jag knappt göra något, men aja.

Sen lunch, efter de gick jag, J & P tillbaka till El/Bygg stället som vi brukar sitta vid för att det är varmare där ><
Sen samhällskunskapen, ska nog aldrig sätta mig framför Arre, Arre och Alex igen. Varför lär jag mig inte?
Idjut!
Och ja, sen multimedia. Skulle göra en prinsessa i illustrator, gick ju som de gick. Men Glenn gillade min iallafall.
Höll mest på att leka med Andreas och Alex med sån där lergrejsomojs. Moget? Nej. Kul? Ja.

Och jag mindes nyss att jag måste hitta något att ha på mig till Melindas 18-års fest. ÅNGEST.
Så ska till kupolen med Jessica på torsdag, hittar jag inget kommer jag dampa sönder.
Varför ska jag alltid vara i sista minuten...?

Melissa Horn - Lät Du Henne Komma Närmre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0