All that I ever knew, only you

Idag gick jag upp tidigt, för att gå ut till vägen(fyfan va kallt, mina ögonfransar blev vita, seriöst) och tog bussen till stan. Väntade ett tag på Lina, Amanda, Linnea och Maria för vi skulle åkt till Lager, men vad händer?!
Jag mår skitdåligt, bara sådär, på en sekund. Kan nog ha vart för att jag knappt åt nåt igår(alltså den 7de) 
Så dom fick lov att i stort sett bära mig till ica! >< haha. Pinsamt.
Kanske man inte borde tycka, men de gjorde jag. Haha. Till slut kom vi fram dit iallafall och jag tog av mig skorna och värmde dom på elementet. Snälla Lina och Maria gick in och köpte dricka och en macka till mig iallafall <3

Sen ringde jag Linda, och frågade om hon kunde komma och hämta mig, visste ju inte ifall jag skulle må dåligt igen på bussen liksom. Så hon skjutsade hem mig och jag åt lite. Sov en stund, log en hel del. Hihi. (nope, ni kommer aldrig få veta varför)

Sen kom ju Bea och Peter.

Sen kom Linda, Stefan och Josefine och hämtade mig och vi åkte till scandic(inte direkt, men samma hus) och bowlade med massa folk. haha. Jag, Linda, Stefan, Josefine, Tina, Peter, Tuva, Tina, Dennis, Mathias och stefans föräldrar som jag inte minns namnen på. Heh (a) Så jag, Linda, Josefine, Tuva och pappa som kom efter ett tag spelade på en bana. Och jag tänker inte ens nämna hur resultatet blev, är ju ändå rätt bra ( ;D ahah )
men barnen fick ju ha sån där hjälpgrej, varför fick inte jag det för? Jag tycker att jag är ganska liten :( Wellwell.
Dom tyckte det var kul iallafall, älskar att se barn glada. Jag vill ha en snorunge:( haha. Okej, inte nu kanske.

Mycket text och lite vett. Så de ska vara.

oredigerad ful bild från idag. (igår....)


(Joshua Radin - Only You)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0