Definitely Maybe

Fortsatte med First Flash på Graf idag, gick fintfint.
Och Paula har lärt sig spara lite då och då, mest när jag trodde att jag hade tatt bort allt, men insett att de gör inget, jag har sparat. Palula dååå.

Sen mentorsgrupp, inget intressant sagt och sen foto, där vi diskuterade det mesta, förutom just foto.
Alltid så på fredagar, då är Ernesto på bra humör. Fikade gjorde vi å. Trevlans.

Sen tog jag bussen ner till stan och hann precis med min buss hem. Väl här hemma har de inte hänt så speciellt mycket, ätit så jag har ont i magen, sett ett avsnitt av The Big Bang Theory. Härligt att man kan se de på internet. Den serien kan jag nästan leva på, eller ja, de inklusive Vänner.
Alldeles strax ska pappa skjutsa ner mig till stan och jag ska ta en buss till borlänge.
Kanske hamnar i jokkmokk istället, vem vet!? Men dit vill jag inte. Inte just nu iallafall. Har inte tid....(skratta då)

Ska sluta vara jobbig och göra de sista, och sen dra iväg. Vi ses liksom...

Klicka här bäbs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0